Önsöz

Etiketler: , ,

Önsözleri hiç sevmedim. Şimdi buraya bir başlangıç yazısı yazmam gerekecek ve ben gereklilikleri de hiçbir zaman sevmedim. O yüzden bu gerekliliğin başlığına sevmediğim bir başka gerekliliğin ismini verdim.

Çoğunlukla yazmaya vakit bulamayan biri olsam da ara sıra ihtiyaç duyuyorum ve yazacak bir alanın eksikliğini hissediyorum. Gidip evde deftere de yazabilirim tabi ama bu da benim zevkim. Buraya yazmak istiyorum, bunun başka açıklaması yok.

Peki ne yazacağım? Herhangi bir kategoriyle sınırlamıyorum blogumu. Aklıma ne gelirse. Yaşadıklarımı, gördüklerimi, düşündüklerimi, fikirlerimi, başkalarının fikirlerini... Blogumun kapısı beynimden ve gözümün önünden geçen her şeye açık.

Başlamadan önce blogumun isim babası sevgili arkadaşım Erdem'e de teşekkürlerimi sunarım. Onun da bir blogu var, onu da yetim bırakmayın, onu da okumak için buraya tıklayın.

Haydi hayırlı olsun cümle aleme.

Comments (2)

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun demeyi bir de üstüne teşekkür etmeyi bir borç bilirim... Yazıları da şimdiden merakla beklemekteyim...

hayırlı olsun demekle birlikte sifiryediuc blogunu şaka olsun diye alıp geri iade edemediğim için pişmanlık belirtirim

Yorum Gönder